jueves, 29 de noviembre de 2012

Firmoo

Hoy quiero hablamos de FIRMOO, la mejor óptica online a nivel mundial con la que me encontré hasta ahora. En esta tienda podéis encontrar gafas de sol y graduadas tanto para hombres como para mujeres, con diseños a la última y con precios muy competentes.  

Además la web está genial, es todo muy intuitivo, muy sencillo y comprar unas gafas graduadas o de sol en la forma, color o estilo que nos gusta se hace más fácil y cómodo que nunca!!!!

Os muestro algún ejemplo de los modelos disponibles:


Gafas graduadas de mujer


Gafas graduadas unisex



Gafas graduadas unisex


Gafas graduadas unisex


Gafas de sol de mujer


Gafas de sol de mujer


Gafas de sol de hombre



Qué os parecen?? A mi me encantaron!!!! Diseños muy modernos, muy buenos precios y con la comodidad de que te lo lleven a casa!!!!
Podéis encontrar estos y muchos más modelos pinchando aquí. No os lo perdáis... El primer par de gafas para los nuevos clientes es gratis!!!

Un regalo perfecto para estas Navidades, no os parece??? Un beso!!!!

20 comentarios :

Amy Soto dijo...

Love all of them super chic!

Xo Amy,
Would you like to stay connected through Bloglovin and GFC?
http://stylechocolatechip.blogspot.com/

Maria Flicka dijo...


I love Firmoo glasses.They are affordable, and fashionable! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC and Bloglovin’? I promise I’ll follow you back <3

x♥x♥

"Saúde & Beleza - Health & Beauty"




mylilimill.com dijo...

Hi dear you have a beautiful blog! do you know our brand of shoes? visit our blog, we will happy! thank you!

mylilimill.com dijo...

Hi dear you have a beautiful blog! do you know our brand of shoes? visit our blog, we will happy! thank you!

Olivia Orwell dijo...

Everyone is talking about Firmoo. I can totally tell why... all their glasses look really stylish!
Thank you for your comment on my blog! Do you want to follow each other?

~Olivia
faceinthesea.blogspot.com

Fátima Burgos dijo...

A mi me encanta esta tienda! Tiene gafas ideales :)

http://valentinamode.blogspot.com

SophieOriginals dijo...

Me gusta tu blog ! I learn Spanish at school and maybe i can learn more when i read your posts ! I followed you !

Maria Flicka dijo...

Thanks for stopping by!!!! I’m following you now on GFC.....waiting for you<3

x♥x♥

"Saúde & Beleza - Health & Beauty"




Maria Flicka dijo...

Thank you so much for following back :)
If you're interested in following each other on bloglovin, if you do, let me know, so I can follow you back! it's really easier to keep in touch<3

x♥x♥

"Saúde & Beleza - Health & Beauty"




Esther dijo...

que modelos taaan bonitos amor!
un besin

Borjana dijo...

Love them all!;-)
xx
B.
http://www.beeswonderland.com

ELISA dijo...

Here I am following back!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/

Toothfairy dijo...

I like your blog hun.
Wondering if we could follow each other.
Let me know what you think or follow and I'll follow back.
toothfairygardy.blogspot.gr
xx

Olivia Orwell dijo...

Cool! I'm following you now :)

~Olivia
faceinthesea.blogspot.com

Filipa dijo...

Boas escolhas :)
Obrigado pela tua visita, já te sigo

beijinhoo

Janet Mandell dijo...

just followed you on bloglovin babe! #50 please follow me back!

xoxo

http://fashion-a-holic.com

THE LITTLE THINGS by Olga dijo...

La verdad es que tienen modelos bonitos!! Me pasaré por la web!!
Besos,

Hoy en el blog: Wonderful Red!!
http://thelittlethingsbyolga.blogspot.com.es/

Cuatrojos dijo...

Me gustan muchisimo las primeras!<3

Vintage Hype dijo...

I love the green one so much!

Vintage Hype dijo...

I love the green one so much!